Wyzwanie 30 dni z Mel B + Tiffany

Komentarze (345) 16 lip 2013
Witam
Jeżeli jakimś cudem jeszcze nie zaczęłaś ćwiczyć, bądź nudzą Cię dotychczasowe zestawy ćwiczeń o średniej intensywności to wyzwanie będzie dla Ciebie w sam raz.

Kartkę drukujecie, wieszacie w widocznym miejscu i codziennie odhaczacie zaliczony trening.

Zostało stworzone przez administratorkę faceebookowego profilu Tablica Motywacji
Do tej pory zapisało się już ponad 600 osób

O co chodzi ? 
Przez miesiąc będziemy się skupiać, na newralgicznych partiach naszego ciała tj :
Brzuch , uda i pośladki !
Podejmij ze mną to wyzwanie, by już za miesiąc, moc się cieszyć efektami :)

Zestaw ćwiczeń z MEL B :

1) Rozgrzewka 5 min


2) Brzuch 10 min



3) Pośladki 10 min



4) Nogi 10 min:



5) Rozciąganie 5 min



+ co drugi dzień Tiffany




Po wyzwaniu: 
Jeśli ukończyłaś już wyzwanie, chcesz dalej ćwiczyć, nudzi Cię monotonia Mel B: skorzystaj ze spisów domowych Treningów VIDEO, które przygotowałam i znajdź coś dla siebie. 


Co jeść podczas diety i ćwiczeń -> http://www.youtube.com/watch?v=uszxLqgwNHo

A więc tak wyzwanie trwa 30 dni. Z diety eliminujemy wszystkie niezdrowe rzeczy. Co drugi dzień do zestawu Mel B dorzucamy Tiffany. Co 6 dni robimy sobie dzień odpoczynku. Dopisujemy się do wydarzenia na Facebooku gdzie codziennie meldujemy o wykonanym treningu. Za miesiąc chwalimy się wynikami :)

Potrzebne linki: 
Całość wrzuciłam w formie Playlisty na YT -> http://www.youtube.com/watch?v=IyiNDSpFfW0&list=PLJy5aY7M6Cw3TnRgglH0s8LzZM1jI-0IT

Zobacz również inne wyzwania:
- Liczba osób obecnie ćwiczących z Mel B
Powodzenia !