Wyzwanie: Stwórz lepszą wersję siebie

Komentarze (39) | 22.09.2013
Witam
Wiele osób polubiło wyzwania Tablicy Motywacji, mam nadzieję że ucieszy was kolejne z tej serii. Tym razem skupia się na spalaniu. Godzinę temu dostałam od autorki info że już jest w całości gotowe. Od razu wam wszystko przekazuję. Ćwiczenia nie są trudne i nadają się dla początkujących. Możemy robić je w domu. Do wykonania ich  potrzebujemy kawałek wolnej przestrzeni.





Oto link do wydarzenia na FB, tutaj możecie się zapisać i codziennie pisać o wykonanym treningu: https://www.facebook.com/events/159966214208896/
Wyzwanie oficjalnie startuje jutro czyli 23 września. Zacząć można w każdej chwili.

Zasady: 
Tym razem same wybieramy sobie partię nad którą chcemy pracować i wykonujemy wybrany zestaw ćwiczeń. Po nim razem ze wszystkimi robimy trening na spalanie.

Poniedziałek: 20 min trening całego ciała z Mel B



Wtorek: TAE- BO - 51 min




Środa: TAE-BO -51 min Billy;s boot camp lub Turbo Spalanie Ewy



Czwartek: Be Fit : Burn Fat Fast: Cardio Workout 19 min



Piątek: Be Fit: FuseDance Cardio Melt Workout- Interval Fat Burn - 32 min



Sobota: Insanity Workout Day 1 Fit test 




Niedziela: Fitappy Intensywny trening Cardio - 22 min



Oraz Playlisty na poszczególne partie: 


Czyli tak : codziennie robimy jeden, dwa treningi ćwiczeń na daną partię + trening na spalanie. Moim zdaniem we wtorek i środę nie musicie robić nic poza TAE-BO - te ćwiczenia są długie i intensywne. Co cztery dni robimy jeden dzień przerwy, nie zależnie od tego jaki trening mamy w tym dniu. 

Harmonogram do wydrukowania i powieszenia w widocznym miejscu: 


Dla przypomnienia dwa poprzednie wyzwania: 


Pozdrawiam