8-minutowe treningi na brzuch

Komentarze (74) | 07.01.2014
Witam,
Na wielu stronach i blogach poświęconych tematyce treningowej, pojawiły się już artykuły dotyczące tego, że nie da się miejscowo spalić tkanki tłuszczowej. Wiele razy również, obalono mit Aerobicznej szóstki Weidera, jako najlepszego programu treningowego na mięśnie brzucha. Mimo tego pewnie i tak sporo osób zaczęło ją robić od 1 stycznia. Najlepsza rada dla osób starających się o płaski brzuch, to skupienie się na ćwiczeniach aerobowych - spalających tłuszcz, oraz odpowiednim odżywianiu. Niezliczone ilości brzuszków, najlepiej zastąpić krótkimi treningami. np takimi jak te, które przedstawię dzisiaj. O napięciu brzucha powinniśmy pamiętać również, podczas wykonywania ćwiczeń na inne partie.

źródło



8 Min Home Abs Workout - stworzony przez passion4proffesion często z dopiskiem "How to have six pack" to jedne z najpopularniejszych i najczęściej polecanych treningów domowych na tą partię. Spotkałam się z nimi nie raz, a po raz pierwszy poleciła mi je jedna z czytelniczek na początku istnienia bloga.  

Trening ma trzy poziomy, odpowiadające trzem stopniom zaawansowania. Całość składa się z czterech rund oddzielonych 30 sek przerwami. Każda runda to 2 ćwiczenia po 30 powtórzeń. Zamiast muzyki w tle, mamy spokojne odliczanie.

Trenerów zastąpiono anonimowanymi postaciami, z zaznaczonymi pracującymi mięśniami, podczas ćwiczeń.

Level 1 


Jeśli wykonanie pierwszego stopnia nie sprawia nam problemu, możemy przejść do następnego poziomu. Tu akurat część ćwiczeń się powtarza.

Level 2


i analogicznie poziom trzeci, tutaj w jednym ćwiczeniu pojawia już się obciążenie. 

Level 3



Ćwiczenia możecie wykonywać w trakcie, najlepiej pod koniec swoich treningów. 
Są również dla kobiet - nie bójcie się pana z Levelu 3
Co do częstotliwości - tutaj są różne opnie, niektórzy twierdzą że najlepiej jest ćwiczyć brzuch 2-3 razy w tygodniu, inni nie widzą przeszkód aby ćwiczyć go codziennie. Dobrze jednak zrobić sobie minimum 1 dzień przerwy w tygodniu. 

Pozdrawiam