Runners Extra : Trener dla poczatkujących

Komentarze (44) | 11.06.2013
Witam
Dzisiaj będzie o tym co wczoraj wpadło w moje ręce. W prawdzie nie przeczytałam jeszcze w całości, ale już widzę ze ten numer specjalny Runners to jest to czego potrzebowałam. Zobaczyłam go u Mary i też zapragnęłam mieć ten kolorowy magazyn który określany jest jako kompendium wiedzy dla początkujących biegaczy.


Wczoraj przeszukałam większość kiosków na Warszawie Centralnej bez skutku - ten numer jest już dostępny od dwóch miesięcy. Po informacji o opóźnieniu pociągu wznowiłam poszukiwania i znalazłam. Byłam zaskoczona ceną - 19 zł za 140 stronicową gazetkę. Później zorientowałam się że zrekompensuje nam to brak reklam. Pojawiają się jedynie informacje o miesięcznikach Runner, Mens Health i Womens Health. 


Co znajdziemy w środku ?

Całość podzielona jest na 9 rozdziałów

Rozdział 1 - Pierwsze kroki: jak zacząć biegać aby nie przestać.
Rozdział 2 - Szczupła sylwetka : jak trenować i co jeść aby zgubić kilogramy
Rozdział 3 - Frajda z biegania: jak planować treningi i nie tracić motywacji.
Rozdział 4 - Proste lekarstwo: jak bieg wpływa na twoje zdrowie.
Rozdział 5 - Od truchtania do biegania: jak mądrze trenować
Rozdział 6 - Twój niezbędnik: jak dobrze wybierać sprzęt do biegania
Rozdział 7 - Bieganie bez kontuzji: jak zapobiegać i leczyć urazy.
Rozdział 8 - Pierwsze zawody: jak bez problemu dobiec do mety
Rozdział 9 - Plany treningowe: jak pobić rekordy na 5 i 10 km

Treść - widzę że zastosowano podobne rozwiązania jak w Womens Health - zrezygnowano z dłuższych artykułów na rzecz tych krótszych umieszczonych w kolorowych ramkach. Znajdziemy też sporo wskazówek i ciekawostek. Tytuły które rzuciły mi się w oczy to : "Jak najlepiej się rozciągać?", "jak szybko powinno się biegać by spalać najwięcej tłuszczu","Dlaczego nie biegam coraz szybciej" "Jak przesuwać granice swoich możliwości:" czy chociażby: "Jak reagować na gapiących się za mną facetów "

Osobiście najbardziej spodobały mi się plany treningowe z rozdziału 9, każdy z nich rozpisany jest na kilka bądź kilkanaście tygodni do przodu, zakładając treningi z częstotliwością 3 razy w tygodniu. Ja dwa pierwsze podane cele mam już za sobą. Przede mną: 5 km poniżej 25 min.


Jeśli ktoś jest zainteresowany magazynem i ma problem z jego znalezieniem wiem że może zamówić bezpośrednio w wydawnictwie: namiary : kontakt - dział prenumeraty - chyba wyszło trochę jak reklama..
Czuję się pozytywnie zajawiona i dzisiaj znów idę biegać ( oczywiście jeżeli będę się dobrze czuła )
To mój ostatni wynik zrobiony 4 dni temu:


Zrzut ekranu - aplikacja Endomondo - pytacie za każdym razem :) Będzie jeszcze lepiej.
Pozdrawiam