Wczorajszy jadłospis i trening

Komentarze (25) | 28.02.2013
Witam

W ostatnim czasie postanowiłam popracować trochę nad swoim jadłospisem. W rezultacie jem więcej co sprawia że cały czas jestem syta. Dodatkowo ciągle mam wrażenie że jem za dużo. Może w najbliższym czasie mój organizm przyzwyczai się do większych regularnych porcji. Jakość posiłków może pozostawia wiele do życzenia - przynajmniej jest lepiej niż poprzednim razem. Wczoraj nie zjadłam żadnych warzyw, ale już mam listę tych które są OK - marchewka, sałata lodowa, papryka czerwona/zielona, rzodkiewka, ziemniak. 

Wczoraj zjadłam: 


W 5 posiłkach, po treningu zmiksowane mleko z bananem 

Mój trening - jeszcze nie mam nic ułożonego przez trenera, i nie będę mieć dopóki nie wyślę mu e-maila ze swoja historią i planami. Muszę znaleźć chwilkę czasu żeby to napisać. Mimo to chodzę na siłownię i dalej ćwiczę. Z poprzedniego treningu już zrezygnowałam - ćwiczyłam go zdecydowanie za długo. W okresie "przejściowym" staram się wykonywać ćwiczenia siłowe w których mięśnie pracują inaczej niż poprzednio, wykonywać je w poprawnej kolejności i tak aby nie obciążały pleców. Na razie jest dobrze, nie odczuwam bólów już ponad 2 tygodnie, a po siłowni jestem wykończona. 

Trening: 
Rozgrzewka ( 5 min orbitreka, wymachy, krążenia, pajacyki, na koniec 10 burpees bez pompki na początku)
Trening obwodowy -  staram się wykonywać dłuższe serie ze średnim obciążeniem

Nogi: 
Prostowanie nóg na maszynie : 3x15
Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 3x15
Odwodzenie nóg na zewnątrz bez obciążenia ( wymachy nóg w bok ) 3x12
Wspięcia na palce w staniu bez obciążenia 3 x 60

Plecy: 
Podciąganie się na maszynie szerokim uchwytem (nachwyt) 15, 12, 10
maszyna wygląda tak: klik

Klatka
Wyciskanie hantli na ławce skośnej klik 5kg 3x15

Barki
Unoszenie hantli w przód w siadzie klik 4kg  3x10

Ramiona 
Biceps: Uginanie ramion z hantlami w siadzie  klik 5kg 3x15
Triceps : Prostowanie ramion na wyciągu stojąc klik 4 x 10

Bieżnia : 20 minutowy trening Cardio 

Rozciąganie 

Swój jadłospis oraz trening udostępniam w celach informacyjnych, nikogo nie namawiam do niejedzenia warzyw. Jeśli chcesz zacząć ćwiczyć na siłowni możesz skorzystać z treningów dla początkujących ladies na forum SFD : klik

Pozdrawiam