Fit Ciekawostki

Komentarze (14) | 19.11.2012
Tak jak wspominałam zaczynam druga już serię wpisów na moim blogu. Będą to fit ciekawostki czyli cytaty z różnych książek i starszych czasopism na temat fitnessu i zdrowego stylu życia.  Mam ich naprawdę sporo, leżą sobie na półce i nikt ich nie czyta. Może jakaś informacja was zaciekawi ?      Zapraszam:







1. Dieta - ujędrnienie ciała przyniesie dobre skutki jeśli przyśpieszysz procesy oczyszczania go z toksyn i nadmiernych ilości wody. W tym celu należy wspomóc działanie wątroby odpowiedzialnej za detoksyfikację organizmu i spalanie tłuszczu. Nie jest to trudne. Sięgaj po wodę i warzywa by zmniejszyć obrzęki a także uzupełniaj dietę w zioła.

2. Fitness - każdego dnia, co godzinę, wykonuj 8-10 szybkich spięć na palce. Dzięki temu poprawisz krążenie krwi w nogach i unikniesz obrzęków.

3. Kardio - Wykonaj 3-4 krótkie, 10 minutowe spacery szybkim krokiem. Zamiast spaceru możesz przez 10 minut wchodzić po schodach lub skakać na skakance w wolnym tempie. Możesz także wykonać 2 spacery i 2 razy ćwiczyć. Wysiłek powinien wyraźnie przyśpieszyć twój oddech, ale nie odbierać go.

4. Cukier...szkodzi skórze. Nie tylko nader szybko zamienia się w tłuszcz, zwłaszcza w postaci nierównych grudek, ale również przyśpiesza starzenie się skóry, co dodatkowo pogarsza jej wygląd. Podobnie działają inne węglowodany proste zawarte w napojach słodzonych, a także oczyszczone białe produkty mączne i biały ryż. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego, zjedz tylko małą porcję ulubionej przekąski, a najlepiej sięgaj po świeże i suszone owoce, soki, koktajle i przeciery bez cukru. Białe pieczywo, mąkę i ryż zastąp razowymi, pełnoziarnistymi, a także brązowym i dzikim ryżem.

5. Powiew morza - Sięgnij po tłuste ryby, bogate w jod i kwasy tłuszczowe omega-3. Jedz min. 2 razy w tygodniu po 100g tuńczyka albo śledzia (bez oleju) albo po 50g łososia, wędzonej makreli lub sardynek. Jod i omega-3 wspomagają spalanie tłuszczu, a towarzyszące im białko ułatwia regenerację mięśni.

Pozdrawiam