Zdrowy placek na śniadanie

Komentarze (24) | 18.04.2012
Witam
Dzisiaj pokażę wam przepis na zdrowy placuszek śniadaniowy. Dostałam ten link od znajomego i przez jakiś czas jadłam na śniadanie tylko to. Ma w sobie wszystko co potrzebujemy rano. Proporcje wartości odżywczych są bardzo dobre. Węglowodany złożone, dużo błonnika. Jedynym minusem jest to że trzeba go usmażyć. Placek jest pożywny i podczas diety  naprawdę jem z rana tylko to :)


Video: 


Smaży go się około 5 minut. Składniki każdy może sobie dobierać indywidualnie.
Mój składa się z dwóch żółtek 4 białek,
 40 gr płatków owsianych,
 40 gr jogurtu naturalnego (którym można posmarować placek na końcu, ja wole dodać go na początku przez co trudniej do obrócić na drugą stronę) 
smażymy go na 1 łyżce oliwy z oliwek
Jem go przegryzając banana i popijając zieloną herbatą.








Mój nie wygląda zbyt apetycznie ale jest naprawdę bardzo dobry. Od niedawna dokładam jeszcze do środka płatki Zdrowy Błonnik

Wartości odżywcze dla mojego placuszka z bananem



Po jakimś czasie zaczęłam wbijać po prostu 2 całe jaja bo szkoda mi było wyrzucać żółtka. 

Pozdrawiam